Circulara de Ikariam

Pe langa alte minuni primite ca ‘mesaj la toata alianta’ pe circulara..iaca aci exemplu de lipsa de ocupatie.🙂

Luna in care esti nascut:

1-am impuscat
2-am mancat
3-am lovit
4-am cantat unui/unei
5-m’am indragostit de
6-am omorat
7-i’am dat numarul meu unui/unei
8-i’am facut striptease
9-m’am innecat cu
10-am suportat
11-m’am sarutat
12-am facut sex

Ziua in care esti nascut:

1- un cersetor
2- menajera ta
3- o banana
4- o furculita
5- o maimuta
6- un gangster
7- tatal meu
8- un ipod
9- prietenul/prietena prietenei/prietenului mele/meu
10- o capra
11- cainele meu
12- un ninja
13- calculatorul
14- profesoara de fizica
15- vecinul meu
16- eu
17- un suc
18- o lama
19- o muratura
20- un animal impaiat
21- un marker permanent
22- un politist
23- un ambalaj de bomboana
24- o bata de baseball
25- psihoterapeutul meu
26- sosetele mele
27- un membru al tribului …
28- un jucator de fotbal
29- un dvd player
30- o agrafa de birou
31- telefonul meu mobil

Alegeti culoarea tricoului/ camasii/etc. pe care il/o purtati in mom asta:

Alb–pentru ca eram drogat/-a
Negru–pentru ca eram beat/-a
Roz–pentru ca sunt homosexual/lesbiana
Rosu–pentru ca asa mi-au spus vocile
Albastru–pentru ca nu ma pot controla
Verde–pentru ca ma urasc
Mov–pentru ca sunt dezbracat/-a
Gri–pentru ca asa fac eu
Galben–pentru ca cineva mi-a oferit 1 000 000 dolari
Portocaliu–pentru ca imi urasc familia

La mine a iesit ca m’am innecat cu un iPod pentru ca sunt dezbracata.😀

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 13, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Silly, but funny :))
    Mi-a iesit ca am facut sex cu un cercetor pentru ca ma urasc :”>

  2. m-am innecat cu prietenul/prietena prietenei/prietenului mele/meu pentru ca nu ma pot controla

    =)))))))

    haha… :)))))))))) asta apropo de faza cu fixativu de azi dim la after party

  3. pacat numai ca nu exista si optiunea „am facut un deep-throat cu tubul de fixativ” :))

  4. Am mancat calculatorul pentru ca imi urasc familia…TARE

Lasă un răspuns

