Satra de plozi

Pana acu’ cateva zile, singurii prunci care ma scoteau din sarite erau ala micu’ al tipei de la etajul 2, pusti care urla cu toata capacitatea sa pulmonara la cele mai bizare ore din noapte si don’soara de la 4 (cred ca are 11 ani) care topaie si se da cu bicicleta prin casa.

Insa..

Langa blocul in care locuiesc am observat de curand asezarea unui nou popor nomad, ocupat in mare parte cu tipete si alergari. Cin’ sa fie, cin’ sa fie personajul colectiv care urla de s’aude pana la etajul 3 prin termopane: ‘Eterieeee! Fraiere, te’am luat!’. Mister total. Si mai fain e cand eu, ca om cu nevoi de igiena ce sunt stau cu capul in chiuveta spalandu’ma pe dinti. La ce te poti gandi cat faci asta? La multe. Cel putin asa e in cazul meu. Dar toate ideile isi iau subit avant spre nefiinta cand de’afara se aude ‘Te zic lu’ mama..’ sau ‘Nesimtitule!’ sau ‘Fugiiiiiiitii!!!’. Asta din urma e preferata mea, pentru ca intotdeauna ma intreb care’o fi navalit de data asta. O fi Georgica care le’a furat mingea fetelor? O fi toata plozimea care se joaca cu petarde? Greu de spus.

Si’asa pana seara tarziu. Cand se potolesc aia de’afara incepe aia mica de sus sa topaie si sa joace (daca’i singura acasa isi face un playlist cu salam si guta si da la maxim) sau ala mic de sub mine sa urle. Reconfortant.

Acu..sa nu credeti ca am ceva cu copiii. Nu, ei sunt chiar simpatici. Si eu am fost copil simpatic. Dar ghici ce, eu nu urlam..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 22, 2009, in Regular/Regulat and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

