Blackie

Blackie e fetita facuta cadou mamei pe 2 mai 2008, de ziua ei de nume. Am gasit’o langa floraria din blocul de garsoniere de la mine din cartier. Era mica, neagra, uda, inamolita si speriata. Gandind ca nu’i frumos s’o lasam de izbeliste dupa ce era s’o calcam cu masina, am dus’o plocon pe langa flori.

A facut baita, i’au fost scoase capusele si a fost data cu praf de purici. La sfarsit, mirosea a vanilie si lamaita, la fel ca samponul de la Avon pe care l’am sacrificat special pentru ea. Inca neagra, dar de data asta pufoasa si curata. A papat bine si’a dormit. A fost plimbata cu masina de la Tulcea la Niculitel si inapoi, apoi de la Tulcea la Isaccea si inapoi la Niculitel. A fost primul catel pe care l’am tinut si prin casa si care a avut ocazia sa se sperie de papusile de dimensiunile unor bebelusi (adevarati giganti pe langa ea) pe care le avem inca de cand eram mici. Ne ajuta pe mine si pe Lidia sa ne schimbam, tragand cu dintisorii de haine, ne crontonea cu fiecare ocazie pantofii (asa am ajuns eu sa am un balerin intact si unul cu gauri in el), ca sa nu mai vorbesc de crontonirea noastra. Zgarieturile si muscaturile erau la ordinea zilei de fiecare data cand eram in preajma ei. Si facea chiar urat cand nu era bagata in seama si nu se juca nimeni cu ea. De multe ori a adormit la mine in brate si am pus’o ca pe un copil in cosuletul ei.

Si’acum, dupa ce am tot cumparat zgardute pentru juniori, Blackie a crescut. Nu a implinit inca un an, dar ieri a facut 3 pui de care are grija si carora le tine cald la ea in cusca. 2 pui negri ca ea si unul alb, ca fericitul tatic (celalalt catel al meu, Rinty).

05-02-08_1813

Asa arata Blackie la sfarsitul primei zile de adoptie. Mica de’o tineai in palma. Acum, are pui, iar sambata ma duc sa’i vad. Ceva sugestii de nume pentru ei?🙂

P.S.: In caz de vreti catei, va rog nu ezitati. Inca nu stiu ce sex au, dar cum aflu va spun.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 8, 2009, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

