Ma simt boema..

..intr-o camera ravasita, cu haine si cosmetice imprastiate, cu valize nedesfacute inca de ieri, cu o creanga imensa de brad rezemata de perete, cu carti, caiete si foi pe, in si langa birou, cu orarul cu Cenusareasa si Sailor Moon de pe perete, cu afisele de la ACED lipite pe sifonier, cu chitara rezemata de alt perete, cu Vaca si Garfield zambind de pe masa, cu jazz si rock in boxe, cu Do si Mo agatati de usile sifonierului, cu Lady si Cutzu asezati lenes pe pat, cu decolteul mult prea generos daca ar mai fi cineva in camera si cu camasa de pijama lasata pe un umar, cu lumanarea mea cu scoici, cu cosul de gunoi proaspat golit, cu trandafirul agatat de perdea si umbrela agatata de corniza, cu tastatura mea fara vopsea pe taste, cu blogul meu pe care aberez fara sa ma opreasca nimeni..

Ma simt boema in lumea mea si’mi place.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 5, 2009, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. mi-ai facut dor de camera mea:-:D<

Lasă un răspuns

