Fiara sociala

Asta ca sa nu ma declar ‘pisu mic si rau cu doleante de socializare’. Pentru ca pana la urma, asta suntem cu totii, iar contactul cu semenii nostri, pentru o perioada cat de scurta de timp, ne modeleaza, ne slefuieste, ne face sa vedem lumea prin alti ochi.

Personal, imi vine in minte timpul petrecut la Paraul Rece asta’vara in cadrul Universitatii de Vara ANSIT. M’am intors schimbata, pentru ca ma simteam schimbata, desi am refuzat cu incapatanare sa accept asta pana a inceput scoala.😛

Apoi, e Drojdie, care a plecat la faculta, schimband Galatiul cu Bucurestiul. Si s’a intors de Craciun..altfel.. N’as putea spune in ce sens altfel si daca’i de bine sau de rau. Dar e ceva schimbat.

Si..vacanta asta.. Am cunoscut si’am socializat (cat de pretentios suna🙂 ) cu atata lume incat mi’e imposibil sa nu’mi dau seama ca ceva e altfel in mine.

Recunosc, m’am schimbat mult fata de cum eram anul trecut pe vremea asta. Am vazut ca si altii fac din cand in cand ca mine pentru ca apoi sa observ ca se intampla cu totul altceva fata de ce stiu eu ca ar trebui si m’am bucurat ca vad ceva nou si ca pot invata ceva. M’a bucurat insa si mai mult sa vad ca intr’adevar a ramas ceva in urma relatiilor interumane experimentate. Mi’am demonstrat inca o data ca nu’s singura si ca oamenii din jur chiar conteaza, la fel cum si eu contez pentru ei.

Si nu..nu m’am melancolizat, nu m’am facut copil serios (desi ar cam fi cazul). Promit ca maine sa’mi torn iara acid pe limba.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 5, 2009, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

