better and better..

Noile obsesii, impletite cat se poate de reusit. Supermassive black hole, a celor de la Muse, si Twilight. In caz de va intrebati de unde si pana unde, daca ati vazut deja filmul, e imposibil sa nu va fi ramas in cap melodia de la scena jocului de baseball.🙂

Iar cum eu dezvolt ocazional obsesii pentru unele melodii, de ieri incoace melodia asta e pe repeat.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Decembrie 22, 2008, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. da.. noroc cu melodia, ca filmu-i praf!

  2. stiu.. :-<
    Dar mi’au placut cartile pre mult ca sa urasc acum filmul ;))

  3. Nu-l urasc, personal. Adica, evident ca toate cele trei carti citite pana acum si a 4-a de care fac rost abia la vara, cand vine verisoara-mea incoace, au fost mult mai bune. Dar au fost secvente din film care au fost chiar geniale, sincera sa fiu. Iar secventa cu meciul e superba. Mie imi place:d.

  4. a inceput sindromul Twilight….momentan sunt si eu afectat de el.Nu am vazut filmul doar de vreo cateva ori(mai mult de 10) si doar..mi-am comandat cartea „New Moon” ca nu mai pot astepta pan’ la anu'(in cazul asta..mai putin de o ora) sa apara filmul.
    E genial.Cica l-au intrecut pe Harry Potter!:x

    La multi ani bre!

Lasă un răspuns

