La multi ani, sis!

Creste sora’mea, nu se joaca. Azi face 24 de ani.😛

Cand eram mai mica, ea avea grija de mine cand mama era ocupata. Numai ea stie cati neuroni i’oi fi mancat cu toanele mele si de cate ori oi fi scos’o din pepeni. Dar timpul trece. Eu sunt mare, ea e si mai mare. Asta e..

Si mi’s mandra ca mi’e sora. Stie ea peste si prin cate a trecut ca sa ajunga unde e acum. Singurul lucru de care imi pare rau acum e ca nu e aici sa’i pot spune „La multi ani!” in fata. Dar vine acasa de Craciun si ne veselim atunci.🙂

img_0121

Poza mai sugestiva in care sa aparem amandoua n’am gasit in calculator, asa ca ne multumim cu ce avem. Daca n’o cunoasteti, e cea care seamana cu mine.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Decembrie 16, 2008, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. vreau si eu o sora sau un frate..:(

    la multi ani si din partea mea!

Lasă un răspuns

