Vine? Vine!

Azi am dat ultima teza. Deci si prin urmare, incepe sa puta a vacanta. O duhoare din aia nesimtita care te intoxica. De’amu, inca o saptamana, cred c’am sa supravietuiesc cumva. Trebuie. Altfel nu mai apuc Craciunul, nu mai merg cu colindul si nu mai impodobesc bradul. Si, bineinteles, nu mai vine Mosu’. Pai se poate? Taman la mine, copila asa cuminte si ascultatoare?😛

Cum spuneam, ultima teza. Fizica. Teribil, dar nu infiorator. Recunosc ca se putea si de mii de ori mai rau.

De’acum incolo, mai am doar de stabilit strategii pentru majoratul maimutzei. Are sa fie rupere.😀 Si, in rest, doar distributie si receptie de cadouri.

Saptamana de nebunii..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Decembrie 15, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Eu miercuri o am pe ultima.La Latina.Nasol moment.Azi am facut recapitulare pentru teza.Cine a vrut.
    Cand aud de fizica aud de mate-info,sau bio-chimie si ma trec fiorii.CUM POT?!
    Sunt scarbit de matematica,chimie,fizica.Dar bucuros.Nu le mai fac din a XI-a.
    Miercuri,dupa teza am activitate.Trebuie sa mergem sa impartim prezervative pe strada(jenant).
    De joi nu mai mergem la scoala.Si ce daca ne pun absenti?!
    Prefer de 1000 de ori somn pana la 1,2 si 7 absente decat somn pana la 7 si 0 absente.
    :))

    Have fun!

  2. Si tu esti filologie? Numai pe mine m’a pus pacatul sa dau la mate-info. Dar las’ ca trece. Mai e juma de an si gata.🙂

  3. Eu mai am un an jumate.
    Eu sunt la jurnalism.Tot dracul ăla e:))

  4. Jurnalism? Ce dragut.🙂 Nici nu stiam ca exista asa profil in liceu..

  5. deah…exista….nothing special.Eu azi am facut un record:3 articole:))

Lasă un răspuns

