I’m a fake dudette.

Pun pariu ca daca nu as avea anumite glande si organe as fi un baiat mai veritabil decat multi dintre masculii de pe piata. Sunt o insensibila care rade la Titanic, plange cu greu la inmormantari si nu regreta magariile comise. Chestii care ma cam indeparteaza de conceptul de ‘fata’.

Dar ce ma roade pe mine e ca nu pot fi o plangacioasa. Am o prietena foarte buna care e asa. Si e exasperant sa ai langa tine o fata care chiar sa-ti arate cum ar trebui sa se comporte o fata, cand tu insati esti o fata care nu se poate mula de nicio culoare pe modelul standard de fata. Tipa se desparte, plange. Se impaca, plange de bucurie. Asculta o melodie de taiere de vene, plange. Si, culmea, e foarte fericita din cauza asta. Utopic? Nicidecum. Plangand se elibereaza. Cum probabil as putea pati si eu daca as fi in stare sa storc alea doua lacrimi mincinoase. De-aia ma enerveaza ca eu nu pot fi fata. Nu-s in stare. Cand m-a facut mama, cred ca m-a scos mai devreme sau mai tarziu de termen si s-a intamplat ceva cu glandele mele lacrimale.

Patesc o chestie naspa, ma despart, ranesc, sunt ranita, you name it. Si nu pot plange si stau cu toate alea in suflet si devin o scorpie. Asa, ca un sloi de gheata, dupa cum mi-a zis cineva in urma cu ceva vreme. Nu ca nu mi-ar place faza cu scorpia (muhaha) dar e exasperant si pentru mine din cand in cand. Nu ma intelegeti gresit. Nu-mi doresc sa ma transform intr-o fantana arteziana la fiecare scena induiosatoare din viata. Dar ar fi dragut sa ma pot elibera de multe sentimente contradictorii bocind un pic. E cea mai la indemana supapa, pana la urma. Dar eu nu. Eu, Batman Batman. Si-s o scorpie.🙂 Deci sa nu va mire, acum stiti si de ce.😛

Si-acum, in loc sa imi fac tema la filosofie, desi n-am nota, filosofez aci. Oare primesc 10 daca o conectez pe profa la net si o pun sa-mi citeasca blogul?

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Octombrie 27, 2008, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

