Where my party people?

Nu, nu-s licurici. Asa arata Niculitelul noaptea, vazut de pe deal de la monument.🙂

Ce-am cautat acolo, eu, fiinta respectabila care nu umbla noaptea aiurea? Pai, asteptam artificii.

Care artificii? Ce cauta in Niculitel artificiile astea? Cine le-a adus in vizita?

Pai e toamna, dragii mei. Si dupa 4 ani in care nu s-a mai organizat „Ziua viei si a vinului” (un fel de ‘Ziua recoltei’), anul asta a fost party in the house. Un fel de petrecere campeneasca, cu cantaciosi de muzica populara ca invitati. Am mancat, am baut, ne-am petrecut. O fost tare fain, trebuie sa recunosc.

Insa, padabim padabum, senzatia serii a fost..(tobe, trambite)..Denisa. Care ne-a spus intre doua melodii ca suntem ‘cei mai adevarati’ si ca ‘Denisa ne iubeste la fel de mult cat o iubim si noi pe ea’. Fireste, nu mi se adresa mie, muritorul de rand care s-a suit in masina si-a fugit pe deal sa astepte artificiile, ci pustilor si copchilitelor care zbierau in fata scenei cat dadeau din maini pe ritmul muzichiei. No bun, deci toata lumea s-a distrat, indiferent daca a asteptat ‘el grand finale’ ca s-o vada pe Denisa sau ca sa vada artificiile. Care artificii au fost chiar dragute, fireste, mult mai mult decat a vazut Niculitelul pana acum.

Poate facem si la anu? Dar atunci vreau si eu sa particip la concursul de strigoi din bostani. Dar sa nu ziceti la nimeni ca am mai mult de 10 ani, da? Clip-clip. ;;)

P.S.: Tata a luat locul intai la concursul de vin-pelin. Mi-s mandra.🙂

Later edit: Pana amu..in 2 ore..au fost 3 persoane care au dat search pe google cu ‘denisa la niculitel’ :))

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Octombrie 20, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

