Impresii de mall

A venit mall-ul si in Tulcea. De vinerea trecuta, de fapt. Si, rusinandu-ma de faptul ca n-am fost de vineri in rand cu pitipoancele cu pantofiori roz care au lustruit scarile rulante (le urasc) si scaunele de la etajul 2 (etajul cu haleala), m-am gandit sa ma duc duminica.

Asa ca, duminica, 12 octombrie a.c., pe la orele 14:30 m-am incaltat cu patofiorii mei de lac, albi, cu fundita galbena si gaurele, mi-am luat posetuta in care strecor lejer juma’ de casa (sunt accesoriile cele mai apropiate de stilul ‘mallus pitzipongus’ pe care le am) si hai la mall cu fetele. Doar ma respect, nu?

Ehm..poate ca s-a lucrat mult la el, nu vreau sa critic pe nimeni, dar arata ca dracu. Neimpresionant, frate. Dupa ce-i faci atata tam-tam nu se face sa construiesti o chestie inghesuita si naspa. Magazinele is naspa, hainele is naspa, scarile rulante sug la greu (le urasc!!), is putine mese la etajul 2, mancarea nu te atrage cu nimic, copiii care merg la spatiul de joaca trebuie sa se descalte, asa ca se formeaza un morman de incaltari in mijlocul mall-ului. Eh, mall de Tulcea.. Baile inca nu le-am vizitat. Poate ca alea ar fi salvat imaginea, dar pana am sa ma duc iar pe-acolo cu scopul precis de-a inspecta baile, sigur se gaseste vreunul/vreuna care sa scrie ceva pe pereti, sa murdareasca sau sa rupa.

Dar..exista si un ‘dar’..imi plac magazinul Domo de la demisol si faptul ca avem Billa. Domo imi place pentru ca e singurul loc din tot mall-ul ala nenorocit care nu-i inghesuit si plin de fitze.🙂 Billa imi place pentru ca nu aveam in Tulcea. Si lumea cumpara in Tulcea. Cumpara, frate, nu se joaca. In plus, acum 3 ani am primit de la sora mea un sandwich-maker (asa s-o scrie?..) cumparat din magazinul Billa din Timisoara. Chestie care mi i-a facut simpatici pe astia, cu pungile lor galbene cu tot.🙂

But..all in all..mall-ul suge. Probabil s-a molipsit de la don’soarele care se plimba pe scarile rulante, privind in jur pline de siguranta de sine, mestecand tacticos Orbit sau Hubba-Bubba. Don’soarele alea care au gentuta roz tinuta ‘lejer’ pe manuta, plete blonde si crete, eventual suvite si toculet ‘subtil’ de 12 cm. Cum sa nu le stiti? Inseamna ca n-aveti mall in oras. Cat de uncool..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Octombrie 15, 2008, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. draga mea, nu mall’u din tulcea sucks.. ci toate:)) apai, nu stiu ce impresie aveai tu despre mall-uri pe care le-ai „vizitat” dar concluzia mea e ca toate sunt la fel. billa- nu e cu nimic mai deosebita decat fraher sau hiper-dunarea. nu au produse noi, preturi mai mici.. de fapt nu pot zice ca are ceva deosebit fata de alte supermarket’uri (eu am cautat 10 minute o punga de nesquik pana m-a lamurit o angajata ca de fapt nu au asa ceva. probabil asta m-a lasat dezamagita)
    e doar un pic mai aglomerat zilele acestea pana trece noutatea.
    sandwich-maker se gasea magazinele tulcene inca de prin 2000. cand mi-am luat am avut de ales intre 4 modele.

    revenind la mall’ul din tulcea.. eu am trecut ieri pentru prima data. pentru unii este doar un loc de afisare a fitzele.. dar trebuie sa recunosti ca pentru oamenii ocupati care nu au timp de shopping toata ziua e un lucru bun. ai cam de toate intr-un singur loc. si despre haine nu as zice ca sunt chiar atat de oribile🙂 nu ma pricep la firme si nu tin minte numele magazinelor insa instinctul m-a dus intr-un loc unde tinutele sport erau prea tari.

  2. Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai kbine😛

  3. @Animaliciul77: Pai na, stii cum se spune: „Practice makes perfect”.🙂

    @d.: Sa inteleg ca esti din tulcea?🙂

Lasă un răspuns

