Ci-i cu voi, ma copii?

Am aterizat in mijlocul scrierii articolului dupa un picaj zdravan al intelectului. De ce? Pai, sigur ati vizitat si voi vreodata un profil de hi5 roz, cu floricele si mult m00lt sclipici. :-& Plus n semne si simboluri care trebuie sa insemne litere sau poate chiar cuvinte. Si, ce-i mai trist e ca don’soarele (si daca arata ca niste baieti, sa nu va lasati pacaliti de aparente..is tot niste domnisoare, dar se prefac) au intre 10 si 14 ani. Majoritatea sunt implicate intr-o relatie serioasa de aproape o luna deja (o viata de om, practic) si se intreaba serios daca ar trebui sa si-o puna cu prietenul lor (cu 5 ani mai mare ca ele, pe putin) care le iubeste cu adevarat si mult, mult de tot, atat de mult incat le modifica pozele in paint si le adauga inimioare..Yupee.

Draga don’soara..daca tot vrei sa editezi poze, macar suceste-le. Ca sa te vad si eu de sus in jos, respectiv de jos in sus. NU pe lateral. Scolioza mea deja instalata nu te iubeste, sa stii. Si nici pe martzalogu’ ala care pune taguri pe pozele tale in dreptul vecinilor tai de la bloc cu „taran plouat”, „urangutan borat” sau altele asemenea. Intelegem ca unele persoane asa sunt strigate acasa sau in cercul de „prieteni”, dar asta nu inseamna ca e in regula ca acele persoane sa creada ca si ceilalti din jur sunt la fel de retard.

Si, da, stim ca prietenele tale te „yubyyyy”, te „p00pah” sau ce-ti mai fac ele, dar ce zici de un dictionar si de o excursie prin manualele de romana din generala, facute cadou de ziua lor? Sa stii ca pe mine m-ar tenta. Pacat numai ca nu le cunosc pe domnisoarele in cauza. Totusi, am impresia ca nu m-ar invita la ziua lor. Eu, la 13 ani, nu eram oxigenata, nu ieseam in Deep sau Rolion sa-mi fac poze la 2 noaptea, nu ma machiam cu jumatate din noua colectie de farduri de primavara de la magazinul din colt si nici n-aveam relatii stabile de o luna. Nu consideram ca ne iubim nebuneste daca ne-am sarutat de 2 ori si nici ca ar trebui sa mi-o trag in draci cu el de frica sa nu ma paraseasca altfel. Pe de alta parte, n-aveam nici hi5 pe care sa ma laud ce tare sunt eu si numa’ eu.

Abia acum realizez cat de uncool puteam sa fiu.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 30, 2008, in Regular/Regulat. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

