Twilight..again

Only this time it’s the book I’m talking about.

E o carte excelenta. Imi vine teribil de greu s-o las din mana si ma enervez la culme ca nu am timpul necesar sa o termin asta seara. As putea sta treaza toata noaptea numai sa o pot termina, sa aflu ce se intampla in intregime. Bineinteles, apoi mai sunt doua carti de citit pentru a cunoaste intreaga saga. Dar, pentru inceput, vreau cu disperare ceva timp in plus ca sa o pot termina.

Trebuie sa recunosc.. Desi asemanata ca si scriitoare cu Anne Rice (autoarea Cronicilor Vampirilor), Stephenie Meyer e mult mai buna la capitolul ‘captarea interesului’. Cei care au citit Harry Potter in 24 de ore stiu la ce ma refer.😛

„And so the lion fell in love with the lamb…,” he murmured. I looked away, hiding my eyes as I thrilled to the word.

„What a stupid lamb,” I sighed.

„What a sick, masochistic lion.”

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 28, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. am citit twilight… si fool moon …si eclipse…🙂 din nefericire pentru mine, nu am reusit sa gasesc ULTIMA parte… si anume „breaking dawn” .
    daca din intamplare faci rost de carte.. in format digital.. imi poti trimite si mie o copie pe adresa mea de mail?
    s-a lansat la inceputul lunii august si inca de atunci o caut pe fiecare biblioteca virtuala de a carei existenta stiu.. si fara nici un rezultat deocamdata. bineinteles ca am citit rezumatul de pe wiki, insa asta m-a facut si mai nerabdatoare sa o citesc. putin ajutor te rog… daca iti sta in putere?

  2. ultima parte e de fapt „midnight sun”😛
    daca te pot ajuta..am s-o fac🙂

  3. multumesc. am gasit si „breaking dawn” si „midnight sun” intre timp. si le-am citit. tinand cont insa, ca de fapt nu a fost inca publicata „midnight sun”.. ca este de fapt tot „twiligh” trait prin ochii lui edward… si… de fapt nici macar nu e terminata aceasta carte si nici nu pare ca va fii in viitorul prea apropiat.. cu greu as zice ca este „ultima parte”… eu ii zic mai mult un „supliment”.

    interesanta saga. nu exceptionala, din multe puncte de vedere, insa atractiva.
    te tine cu sufletul la gura si merita citita.
    astept cu multa curiozitate filmul, care sunt sigura insa ca, venind dupa ce am citit cartile, va fi dezamagitor.
    lectura placuta in continuare..

  4. btw, daca ai tu vreodata nevoie de ajutor pentru a face rost de vreo carte in format digital, as fii incantata sa te ajut.
    intre timp, sunt interesata cam ce recomandari de lectura ai mai avea.

Lasă un răspuns

