23 de puncte..

Trecand peste vesnicele probleme legate de birocratie din Romania si, in special, din Tulcea si peste toti dobitocii care se baga in fata ta la nesfarsitele cozi de la Politie, cu 23 de puncte am luat azi examenul teoretic pentru carnet. Mi-s mandra de mine, ce pot spune mai mult? Desi inca-s euforica si imi tot vine sa tip si sa topai, ma gandesc amu ca vine si orasul miercuri. Sper sa iasa la fel de bine si in doua zile sa am carnet. Apoi..”Tata, imi dai si mie masina?..Te roooog” ;))

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 15, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Stai tu sa vezi cand o sa stea tati tau in dreapta:))😉

Lasă un răspuns

