Mult..

Atatea lucruri sunt de spus in legatura cu saptamana trecuta, incat nu stiu cu ce sa incep. Sa incep cu drumul „national” arat si plin de gropi de 40 de kilometri care erau doar 9 pe indicator? Daca ar fi sa respect ordinea cronologica, cu asta ar trebui sa incep. Dar ce rost are sa spun si cum ne-am ratacit prin Focsani pentru ca singurul indicator din oras era ascuns intr-un copac? Eh, hai sa nu ne enervam, ca facem riduri..🙂

Asa..Si-am ajuns la Paraul Rece, si-am facut cursuri, si-am cunoscut lume faina, foarte faina, cea mai faina.. Si-am vizitat, si-am mers, si-am obosit, si-am gratarit, si-am facut de toate, mai pe scurt.

Si-am fost cu Mihaela, una dintre colegele de camera, la Bran, si-apoi si la Rasnov. Ne-am aventurat si noi la „Ia-ma, nene” cu gentile in spinare. Si ne-a iesit foarte fain, spre surprinderea noastra.🙂 Si la Rasnov..la cetate..peste ce dam? Peste tir cu arcul si peste doi baieti foarte simpatici care ne-au lasat sa tragem..si sa tot tragem.. Ce-i drept..ne-au cam durut degetele apoi, dar cine zice ca n-a meritat? Aceea cred c-a fost cea mai faina zi.

Si duminica au venit ai mei de m-au ridicat de pe la Paraul Rece, si hai cu mic cu mare sa vedem transfagarasanul. Mi-e simpatic neamul lui Balea ce l-am gasit pe-acolo, chiar semanam un pic, din ce mi-am putut da seama, luand in considerare si muntele de ceturi care nu m-a lasat sa vad din lac decat un metru sau doi. Dar fie, doar mi-e neam, nu ma pot supara pe el, nu-i asa? Ma bate Doamne-Doamne altfel.

Si-am ajuns acasa luni, la 4 dimineata. Nu ma intrebati cum a fost drumul de data asta. Am dormit pe autostrada de la Pitesti la Bucuresti si-apoi pe aia a Soarelui (era noapte, deci soare canci) si-apoi de la Cernavoda la Niculitel (ne-am ratacit si-n Cernavoda, iar sa ceri indicatii la ora 2 de la un nene care se impleticeste pe trotuar a fost absolut epuizant de privit pentru mine).

And here I am now, nestiind despre ce sa vorbesc mai intai. Deci? Cu ce sa incep?🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 12, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

