Sfantu’ ruleaza..

Back de la Sfantul Gheorghe, locul cu multi tauni si mare fara sfarsit, arsa toata si obosita. Lipsa de somn din cauza colegilor de tabara care l-au considerat a fi o chestie asa, vaga si total inutila intr-o excursie..

Locul e superb si tot ce-mi doresc in momentul de fata e sa pot merge si la „Anonimul” la vara.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 15, 2008, in Sweet Stuff. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. :(( si cand v-am zis. v-am zis. asta e. eu am sa adorm vreo 2 saptamani la sfantu. sac! n-am logica, mi-e somn, dor de sfantu, si am nevoie de o ciocolata gasita chiar intr-un mic articolas de-al tau, si mai am inca o droaie de subecte de baaac. da, sfantu ruleaza. nicio logica, asa-i?

Lasă un răspuns

