uhm..

Stiu sigur ca vroiam sa scriu ceva inteligent. Adica, cel putin asa-mi aduc aminte. Dar am vazut un episod din Dr. House, am mai dat un upgrade pe ikariam si am uitat desre ce vroiam sa scriu.😦

Amu o astept pe buna-mea sa iasa din baie ca sa ma pot duce sa-mi curat pleata si-apoi sa trec la nani (dea Domnul sa apuc sa adorm macar azi inainte de 12). M-as fi dus de mult mai multa vreme dar, ca sa vezi fericire, iar au oprit nenorocitii apa intreaga zi. Si-apoi am dormit. Si-acum scriu tampenii. Concluzia? O alta zi traita la maxim. :>

In alta ordine de idei, stomacelul meu e happy. Dupa o lunga perioada in care bunica ma hranea cat mai substantial posibil, cu cat mai multa carne, daca se poate portii triple de patru ori pe zi (pentru ca eu merg la scoala si frec menta, chestie care imi solicita foarte mult organismul si trebuie sa am un aport caloric si proteic imens..ma mir cum de inca nu m-am facut cat usa), acum manc de zaluda numai cirese, mere verzi si visine. Yummie.. Am mancat eu si agude duminica seara dupa cateva pungi de pufuleti halite cu baietii de la sat la o barfa mica dar erau dintr-un copac de pe strada, asa ca nu-mi pot suplimenta alimentatia zilnica si cu ele.

Si, the last breaking news.. Cred ca pana la urma ma angajez, desi pana acum nu eram convinsa daca mai vreau sa muncesc la vara sau nu. Am numarul de telefon al tipului acum mai trebuie doar sa-l sun ca sa ne conversam. Sper sa nu dau peste vreun mosneag libidinos, cu toate ca nu-i musai sa fie mos ca sa fie scarbos. I met young people being the same. :-j Daca e sa-mi iasa..o sa lucrez pe seara..pana pe la 1-2 noaptea. Asta inseamna ca tre’ sa dorm de pe acum mai mult, ca sa acumulez ore de somn si apoi sa le decontez.

I’m out for shower.. Dar cred ca tot dupa 12 o sa ajung la partea cu nani..😦

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 4, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cipalaul care rullzzzz

    Asa, la munca, nu la intins mana…

  2. da da house @-)

Lasă un răspuns

