Atata tehnologie..

Am cu ce, mai, am cu ce.. Care nu ma crede il invit sa-i dovedesc contrariul. Comp smecher am primit si eu ca tot romanul cand mi-o fost ziua de nastere, multifunctionala care face-de-toate-numai-mancare-nu am primit acu’ 2 zile ca pentru ziua copilului (caz doara inca mi-s minora), sistem audio este, cu aer conditionat ma laud (desi o sa rugineasca in curand de la lipsa de uzaj) si altele asemenea sunt puse in calea ta spre impiedicare prin toata casa. Chiar nu stiu ce-as putea face cu ele. Folosite ocazional, probabil o sa le cant aleluia in curand.. Dar, ca omul care se gandeste la ziua de maine, presupunand aberant ca o sa-i trebuiasca vreodata ce-a vazut in magazin, vreau sa-mi cumpar si o placa de intins parul. Sper sa ma convinga careva ca n-are rost.. :-s

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 2, 2008, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cipalaul care rullzzzz

    N-are rost bai!!!!!!

Lasă un răspuns

