Tot la vorba ei/mea ajung 8-|

Stie Drojdie ce spune.. Nu numai ca devine laitmotiv, dar „miserupe” e starea mea generala de cateva zile incoace. Poate e doar alergia care aproape trece, dar nu se lasa dusa de tot, si am impresia ca Claritine-ul si-a meritat banii doar pe jumatate.. sau poate e doar duhoarea de vacanta incinsa plina de planuri nedefinite, dar multe.

Si miserupe de tot si toate..miserupe de banii pe care trebuie sa-i cheltui cu nemiluita, miserupe ca-mi bulesc medii, miserupe ca ma cert cu cine apuc, miserupe ca am racit pentru ca umblu numai in papuci, miserupe daca iese psd-ul sau nu..etc..etc..etc..

Singura chestie de care nu mi se rupe inca si care chiar ma enerveaza e faptul ca mama a insistat sa puna aer conditionat.. Fapt pentru care ieri, in loc sa-mi iau bine meritatul nani de dupa scoala (unde am stat doar 3 ore😛 ) a trebuit sa fac curatenie 8-|

Si totusi, azi vad maimutzaria aia alba pe perete cocotata langa lustra..si mi se cam rupe si de ea..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 28, 2008, in Regular/Regulat. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Cipalaul care rullzzzz

    iti zici sa mai faci o pauza ca ai copiat prea multe cursuri si oricum e aiurea ca profu’ oricum no sa se uite pe ele…si hai sa nu mai fii invisible ca iti bate lumea obrazu ca nui frumos…siti tastezi acolo un status sugesti: brb-dnd-plm-stf, ca sa inteleaga lumea si sa se poarte ca atare…si cand colo…dai scroll prin lista si vezi ca O ANUME sa plictisit sa isi adune gandurile si sa le arunce pe blogspot care e cah!…si sia mutat hartzoagele pe wordpress (o fi bine, o fi rau? ) si tot spune ea ca ba i se rupe, si kiar i se rupe desi X si mai ales Y o tot acuza aiurea…si citesti si citesti si-ti dai seama ca ANUME nu spune multe kestii despre ceva concret, arunca aiurea si banal ultima parere pe care a avuto dupa ce sa sters la gura si a zis „Sar’mana pt masa”…dar ideea e k kiar iti trezeste kefu de a citi…si kiar in plus (si asta e kiar important) iti trezeste keful sa mai dai si maine click pe statusu ei si sa vezi maine oare care a mai fost Dorinta Vacii…

Lasă un răspuns

